Velkommen til Harkmark Naturbarnehage

"Sammen om en trygg barndom."

Harkmark Naturbarnehage er en liten, privat en-avdelings barnehage som har en flott beliggenhet, med en vakker og allsidig natur som nærmeste nabo.
Derfor tilbyr vi en utegruppe med en flott lavvo, og  vi har vekt på friluftslivet og Være sammen- programmet.

Vi vil gi barna et trygt og godt miljø, med vekt på lek, humor og glede, omsorg og samvær med andre barn og voksne.
Sammen med barna skal vi voksne utforske og være nysgjerrig/vise interesse for naturens mangfold og finurligheter.

Selv om vi er en friluftsbarnehage har vi romslige innelokaler hvor vi legger vekt på kreativitrt og utforsking, lek og å ha det gøy. De minste kan oppholde seg i barnehagen men vil også bli med turene våre til lavvoen og selvsagt være ute på uteområdet vårt.
Vi ønsker å ivareta at vi er en liten enavdelingsbarnehage, hvor alle kjenner alle og hvert barn blir sett av flere voksne!

Vi gleder oss å møte deg :)

Velkommen.