Ansatte

Harkmark Naturbarnehage avdeling

Sabine Vintland Nissen

Stilling: Pedagogisk leder

Sabine er en blid og omsorgsfull person som trives svært godt med å jobbe med barn. Sabines pedagogiske grunnsyn er å bidra til at barna skal gå videre fra tiden i barnehagen med en følelse av å ha blitt sett, hørt, anerkjent og forstått. Videre skal barnet ha opplevd mestring, ha en god selvfølelse og være trygge på seg selv. Hun ønsker å bidra til og gi dem et godt grunnlag for hva som vil møte dem både på skole og videre i livet. Sabine er opptatt av at barnet skal ha en hverdag preget av omsorg, læring og lek.

Silke Bossen

Stilling: Daglig leder

Silke er barnehagelærer og har nasjonal lederutdannelse. Silke er opprinnelig fra Tyskland men har bodd i Norge siden 2008. Hun har jobbet som daglig leder i Harkmark Naturbarnehage siden 2013. Mandag til onsdag jobber hun som pedagogisk leder i Musegruppa. Torsdager og fredager har hun kontortid fra kl. 7.30-15.00. Silke bobler og elsker å finne på noe rampestreker underveis samtidig som hun er en tydelig og klar leder.

Inger Berg Tånes

Stilling: Pedagogisk leder

Inger er barnehagelærer og jobber som pedagogisk leder i 100% stilling i løvegruppa. Inger har jobbet siden 2012 i Harkmark Naturbarnehage. Hun er kreativ, omsorgsfull og en trygg veileder for våre yngre pedagoger og fagarbeider. Inger har kontortid på mandager fra kl. 9.00-13.00.

Natalie Riquelme

Stilling: Fagarbeider

Natalie begynte som fagarbeider hos oss i august 2020. Hun har jobbet en del på barnas øy i Kristiansand og har også gått på barn- ungdomsarbeiderlinje på skolen. Her har hun kunne samle erfaringer i andre barnehager og har vært lærling i to år i barnehagen vår. I juli 2020 besto hun fagprøven og jobber nå i 55% stilling hos oss. Natalie er kreativ og oppmerksom og er tålmodigheten i person :) Vi gleder oss over å ha henne i teamet vårt.

Rebekka Stedjan

Stilling: Medarbeider

Rebekka har jobbet som tilkallingsvikar hos oss siden januar 2021. Rebekka har mye erfaring fra andre barnehager. Rebekka er alltid sprudlende og i godt humør. Vi er glad for at hun er en del av teamet vårt. :)